marți, 15 decembrie 2009

Zapada.Iarna.15 decembrie



Spuneam in acum a nu stiu cata postare anterioara :)) ca astept cu nerabdare prima ninsoare; acea prima ninsoare la care voi privi din patura calda acompaniata cu o cana de Jacobs dar cu ciocolata calda.
Ei bine.. acea ninsoare a venit! Si pot spune ca ninge cu adevarat superb! :x Dar singura chestie de care nu m-am tinut de cuvant,defapt.. chestiile: nu am stat in patura, si doar pentru ca astazi am fost in curatenie generala in camera mea [generala.. pentru ca n-ai sa vezi mai multa dezordine in toate camerele adunate la un loc ] , si cana cu ciocolata caldaa.. da.. sincer mi-a fost lene sa mi-
o fac. :| Dar Nutriday-ul Delicios cu capsuni a fost bine venit! =p~

Sunt inca plina de energie dupa toata treaba care am avut-o in camera
. :)) Si defapt.. nu numai la mine in camera, ci si in "camera" porcilor. Acolo chiar ca era nevoie de o neaparata curatenie. Mirosea ingrozitor!!

Cred ca voi incerca de acum incolo sa scriu mai putin, pentru a nu va plictisi cu ideeile mele aberante. Desi stiu ca unii :)) imi cititi destul de des blogul. [Anaa. :-w] .

See yo later!
P.S. :da doamne sa nu se opreasca ninsoareaaa! ^:)^



Niciun comentariu: