miercuri, 30 decembrie 2009

Penultima zi din an deja. Va vine sa credeti?

Au trecut cateva zile de la ultima postare, si nu pot spune ca in acest timp nu am facut chiar nimic. Dimpotriva, s-au intamplat si bune si rele. Asta seara voi incerca sa enumar cateva dintre aceste intamplari.

1. Cred ca mi-am facut un nou prieten; si pot spune ca in expresia "si inca ce mai prieten" dar bineinteles.. ca in sensul bun. A inceput printr-un simplu click la "add". A continuat prin multe conversatii kilometrice :)) prin care ne-am cunoscut, zic eu, destul de bine. Si s-a terminat.. defapt inca nu s-a terminat cu nimic. Mai vedem noi dupa.

2. Am rezolvat cu mancarea, invitatii si mai ales bautura in special [pentru baieti..] pentru Revelion. Ne-am incadrat perfect in banii pe care-i aveam. Chiar daca dupa am ajuns pe jumate inghetzatzi acasa , ca deeh.. noi am vrut sa mai stam, de ce sa ne ducem acasa..? :-w
In fine, trecem peste partea cea mai enervanta. Si cel mai bine e sa nu dau nume deloc.

3. Am ras pe cinste zilele astea, cu sau fara motiv. :)) Mai cu cazaturi in zapada, mai cu zgarieturi si vanatai pe la ochi :)). A fost frumos, nu pot spune ca nu.

Bine.. nu totul este roz si dulce. Am intalnit si cateva specimene foarte needucate. Cati neuroni functionabili poti sa ai ca sa te urinezi [ sa nu-i spun altfel ] intr-un loc public, care de regula este destul de vizitat ?! :|

Ce-ar fi daca la fiecare iesire in oras, in timp ce tu te distrezi de minune cu prietenul/prietena, la o simpla intoarcere a capului ai da cu ochii de un specimen de asta? Nu cred ca este foarte placut..
Si ce este si mai enervant, este ca el te vede, se uita la tine, si tot nu se intoarce. Pedofilii drecului. :| [cum le spuneam si la momentul de fatza.. ].

Nu mai conteaza acum. Ce sa mai cerem de la viata? Doar stam in Vaslui. :-j

4. Cu adevarat a inceput sa-mi fie dor de bunici. Zilele astea m-am gandit destul de mult, si am regretat ca nu m-am dus l ei.. Probabil din cauza ca am fost invatata sa merg in fiecare vacanta acolo. Dupa cum spunea si Ale, exista un inceput in toate. Dar acum.. parca nu prea as fi vrut sa nu ma duc..

Vin vremuri grele. Ore tot mai tensionate si mai aglomerate la scoala. Iar vacanta dintre semestre nu prea se poate numi vacanta.. De vacanta de Paste nici nu mai vorbim. Si cand ma gandesc ca nu am vrut sa merg doar pentru a avea mai mult timp liber. De parca daca ma duceam l tara nu tot timp liber era. :-j
Mi-am facut iluzii pripite cum ca nu am cu cine iesi afara acolo.. Aveam.. Dar ce.. mi-a trecut cumva prin cap? Nu!

Mai este putin.. si incepe scoala. Defapt.. chiar. Cand incepem??? :o Am uiiitaat. God!! E luni! Moor!
Nu am simtit deloc cum o trecut... :o :)))
Oare de ce ma trezesc si eu cum ca vine scoala abia prin ultimele zile?... Nu cred ca ma voi invata vreodata minte.

Sa vad daca am inteles bine. Mai sunt cateva zile de vacanta..nu? Da. Am inteles bine. Incepem scoala luni,nu? Da. Prin urmare.. :)) nu mai stam pe blog; ne traim vacanta cica. :)))

Ne vedem dupa Revelion. Sau cel mai probabil .. dupa prima saptamana de scoala. :))

La multi ani pe 2010! >:d<

See you later!

Niciun comentariu: