luni, 14 decembrie 2009

Cele 10 ciudatenii despre mineeee, sunt:

[tadadaaaam]

1. Vorbesc singura, chiar si cu peretii sau cu monitorul uneori.

2. Sunt cam obsedata de culoarea verde. Si de bomboanele zozole! =p~

3. Rad oricand,oriunde, din orice motiv, defapt.. nu prea conteaza daca mai am motiv sau nu. Acum rad de tine pentru ca in momentul asta tu zambesti. :))

4. Desenez oriunde si mai tot timpul. Chiar si pe mana ta daca am inspiratie.

5. Cele mai grele si mai enervante probleme le rezolv mereu la dush.

6. Am mania de a-mi schimba vocea de foarte multe ori pe zi. Uneori poti ramane chiar traumatizat...

7. Imi fac planul de evadare din casa atunci cand sunt pedepsita, dar niciodata nu-mi reuseste.

8. Imi place orice porecla, ceea ce nu este destul de normal. Mai ales cand una dintre porecle este zădioi. :))

9. Tot timpul am impresia ca am dreptate, chiar daca este total gresit. Si traiesc cu speranta ca voi fi intr-o zi regina Angliei.

10. Aaa.. si sunt innebunita dupa rasul celor din jur! :x Nu ma intreba de ce.. Te-as plati doar ca sa te vad razand. ;)) Zau! :-w

Niciun comentariu: