duminică, 13 decembrie 2009

Cine sunt..eu?

Cine sunt eu?..

Da chiar.. cine sunt eu?
M-am intrebat de multe ori lucrul acesta, fara a ma gandi prea mult la a da un raspuns concret.

Mult prea mult am umblat pe net, cautand fel de fel de descrieri, fiecare mai ingenioasa decat cealalta.
Pana am spus "punct". Este de ajuns, e timpul sa-mi scriu si eu "about me-ul" atat visat.
Si am reusit, intr-un final..

Deci.. Cine sunt eu..?
Eu.. sunt:

o combinatie dintre naivitatea copilariei si maturizarea care se lasa asteptata! Un amalgam de sentimente,o doza de incredere,ciuda neputintei de a schimba ceva impotriva sortii,incapatanarea de a transforma un “NU” in “DA”,deziluzia viselor neimplinite dar si dorinta de a merge mai departe,bucuria unui mic zambet daruit sau primit…o parte din mine !

Bunn..pana aici totul a mers struna. Dar vreau ceva..ceva mai mult! Vreau sa fie ceva "bomba"!
Si am continuat..


: Totul a inceput ca o joaca...insa anii s-au scurs.noi am crescut si ne-am schimbat.
Pentru vremurile de demult...

Pentru ca anii astia s-au dus atat de repede...
Pentru ca acum ii pretuiesc mai mult ca niciodata.
Pentru ca o sa ramana doar amintiri...
Pentru ca amintirile au un gust amar.
Pentru ca o sa-mi lipseasca:(.
Pentru ca ii iubesc mult de tot <3!.>
You rock my world.

~ Pentru ca a fost mult prea frumos.
Pentru ca timpul trece, dar amintirile raman.
Pentru ca asa sunt eu...
Pentru ca m-am schimbat.
Pentru ca nu-i nevoie sa afli nimic despre mine.
Pentru ca oricat ai incerca nu ai sa ma cunosti niciodata.
Pentru ca nici macar eu nu ma cunosc.
Pentru ca sunt prea irascibila.
Pentru ca inca il mai iubesc.
Pentru ca simt nevoia sa fiu singura.
Pentru ca acum am nevoie de ei mai mult ca niciodata.
Pentru ca totul are un inceput si un sfarsit.
Pentru ca sunt emotiva.
Pentru ca rad prea mult,plang prea mult, tip prea mult...
Pentru ca e foarte greu sa uiti.
Pentru ca nu pot uri.
Pentru ca astept sa vina vacanta.
Pentru ca poate o sa-mi fie mai usor asa.
Pentru ca e mai bine asa.
Pentru ca vreau din nou sa pot sa zambesc sincer.
Pentru ca nu cred ca te intereseaza.

Pentru cea mai buna prietena a mea <3:




"Un prieten trebuie sa fie prezent atunci cand toti ii intorc spatele.Sa imparti cu el clipe placute,sa gasesti in el un confident si o fiinta toleranta care..sa nu te judece sa te iubeasca si sa te accepte asa cum esti.. prieteniile pot dura toata viata."
Tu imi esti cea mai draga persoana.cea mai buna prietena pe care am avut-o vreodata...
iti multumesc ca-mi esti alaturi.
-te iubesc!

Si.. pentru iubire nu se multumesc, in consecinte n-o sa-i multumesc,dar o iubesc sublim si nebuneste, atat de pur, total nepamantesc.Butnaru [:))]

Pentru ca ii iubesc pe toti la fel de mult:x.
pentru ca ei sunt cel mai de pret lucru.

~Consolarile indiscrete nu fac decat sa sporeasca durerile mari.Rousseau
~Atata timp cat nu incetezi sa urci, treptele nu se vor termina, sub pasii tai care urca, ele se vor inmulti la nesfarsit.Franz Kafka
~Abia atunci cand omul are compasiune fata de toate fiintele vii, se poate numi nobil.Buddha
~Daca vrei sa ajungi la fericire, atunci pune-ti orice ca tinta, numai un singur nu: fericirea.Blaga
~Dragostea se naste cu un suras, creste cu un sarut, si se termina cu o lacrima.
~Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume.Gabriel José García Márquez
~Zambetul dureaza doar o clipa, dar amintirile lui o viata intreaga.


Niciun comentariu: