miercuri, 23 decembrie 2009

Have fun!

Si o conversatie la telefon, in care eu dormeam. Bineinteles.. pentru ca am prostul obicei de a opri alarma telefonului prin somn, mai tarziu ajungand sa adorm.

Conversatia:

Before.. [cand eram adormita dea binelea]

R: mmm..aa..da..ce..alo..cine..ale?? cat e..ceasu..?
A: ALO.. ralu..eram sigura..nu mai mergem azi.,.nu?
R: aa..mda..te rog ..te rog frumos..
A: ce ma rogi..
R: nu..mersi mersi..chiar mersi..mersi ale..ne vedem maine..



After.. [trezita de cateva ore bune]

A: bai..am ras si azi dimineata cand mi-am dat seama.. :))))))))))))))))
A: o fost tare faza...
R: :)))
A: eu oricum..eram pregatita sufleteste..:)))))
deja ma impacam cu soarta..si daca ar fi fost sa-mi raspunzi si u normal..mai ca oamenii la telefon..as fi ramas uimita..

P.S.
A: m-am indragostit de posteriorul calului meu..:))
imi plc culoarea..: :)))))))))))))
e roscat..cum vrei u sa te vopsesti.. :))))))))


P.S.2 : pun aceste conversatii de pe mess, pentru ca le consider amuzante; si doar din dorinta de a va face ziua mai frumoasa cu niste zambete! >:d< [vedeeeti? :))ma gandesc si la voi. ]

Niciun comentariu: