miercuri, 16 decembrie 2009

16 decembrie `09

Este deja seara, 16 decembrie, bineinteles. Si eu inca nu am postat nimic pe blog , ma mir! Inainte ..[ defapt ce inainte.. ca am blogul asta abia de 3 zile] deci.. cum spuneam, inainte cand ma sculam trebuia neaparat sa deschid pc-u , sa scriu pe blog; la amiaza, "oare ce sa fac? aa, as putea scrie pe blog" ; seara, "trebuie neaparat sa scriu pe blog ceea ce mi s-a intamplat".

Cam asa decurgea intreaga mea zi. Blog in sus.. blog in jos.

Ei.. uite. Astazi chiar nu am chef sa scriu pe blog. :)) Dar totusi voi scrie.. pentru ca sunt singura acasa, nu am ce face si pentru simplul motiv ca am ce povesti azi. Deci, sa incepeeem.

Ce-am facut noi azi? Am iesti afara, ca sa ne batem cu zapada. Zapada intrandu-ne in papuci la fiecare pas.

Si ce-am mai facut azi? Am facut poze [pe care chiar si acum astept sa fie trimise.. D`oooh.. momâia dooarme! :-w], ne-am plimbat, am inghetat de frig, ne-am chinuit o ora sa ne punem o caciula toootaal, dar toootaal oribila in cap, am facut dus [de data asta nu am avut nici o problema de dezbatut..], si..ce-am mai facut noi azi..? aa, am dooorrmiiit. :>
Si sincera sa fiu, a fost un somn foarte linistit, fara vise [slava Domnului..]. Dar singura faza rea esteee... [tadadadaaammmm tobeleee] inca mi-e somn. :| Asa ca nu voi scrie cine stie ce chestie pe blog in seara asta.

Uii.. mi-am amintit ca am niste poze de bagat in pc. :o. Brb. :))

Mda. :| Se putea sa nu mearga sa bag pozele?! x(
Aveam cateva superbe.. :( Defapt ce superbe.. :)) ca una era cu un ditamai ardei =))) [n-am vazut un ardei mai mare in viata mea... ] si inca una in care mancam :))ca deh, era pauza de masa, am obosit de la facut poze.

Stiu ca am tot promis ca voi pune desenul facut in acum 2 seri.. Dar cum nu pot baga poza in pc.. va trebui sa mai asteptati. Si ca tot veni vorba de pauza de masa.. mi-e foame! :-w Brb. :))


See you later! :d pis. [peace!]

Niciun comentariu: