miercuri, 23 decembrie 2009

Contradictie. Discutie. Cum vrei tu sa-i spui.

Si acum o "micuta" discutie intre mine si Ale. Defapt.. mai degraba o contradictie.
Have fun!
:


~Molly-R: rosu..
~Molly-R: portocaliu..
~Molly-R: galben..
~Molly-R: l mijloc
~Molly-R: o sa fie o culoare de un usor bleo [nuj daca am scris bine]
~Molly-R: ji sus albastru
~Molly-R: vreau sa fac multi fluturi
~Molly-R: albastri
~Molly-R: ji sa-mi iau markeralbastru j negru..
Ale. xD .: ai idei bune..
~Molly-R: ji aqmsa citesc ce-ai scris p blog
~Molly-R: da...
Ale. xD .: ok :)))
~Molly-R: mi se trage dl flaviu
Ale. xD .: :))
~Molly-R: ale..
Ale. xD .: dap.
~Molly-R: acum vreau si mai mult la liceul de arte...
Ale. xD .: stiu..
~Molly-R: dar nu cred k ma lasa..
~Molly-R: :-j
~Molly-R: pt k
Ale. xD .: am citit..dar nu conteaza..important e sa te duci acolo unde vrei tu..noi oricum o sa pastram legatura..nu scapi u asa de usor de mine
Ale. xD .: :))
~Molly-R: poi da
~Molly-R: o sa vorbim non stop
~Molly-R: poate am noroc
~Molly-R: ji-mi da
~Molly-R: varmeo laptopul..
Ale. xD .: :))
~Molly-R: kre si l-o luatieri
Ale. xD .: da unde e liceul de arte?
Ale. xD .: in ce oras?
~Molly-R: iasi
~Molly-R: sau barlad..
Ale. xD .: aa
~Molly-R: am d ales..
~Molly-R: :d
~Molly-R: stai sa citesc ce-ai scris
Ale. xD .: oricum..acuma nu-mi imag cum ar fi fara tine..oricum daca ar fi sa pleci...as plange vreo luna....dar as zambi la gandul ca te-ai dus unde ai vrut u..
~Molly-R: ;))
~Molly-R: eu si mai mult
~Molly-R: sa nu t superi
~Molly-R: eu dak ma duc l san..
Ale. xD .: bine..asa vine vorba :)))
~Molly-R: e bine..
~Molly-R: dar nu devin ceea ce vreau eu
~Molly-R: nu-s moarta dupa bio
~Molly-R: j nici chimie..
~Molly-R: fizica nici atat..
Ale. xD .: stiu..ca am citit oleaca mai devreme :))
~Molly-R: :))
~Molly-R: da...
~Molly-R: stii dc vreau eu sa merg acolo?
~Molly-R: nu pentru ca am un viitor..
~Molly-R: /:)
~Molly-R: sunt a dracului ji vreau sa fiu mai buna k flaviu
Ale. xD .: parca eu as fi dupa fizica..o urasc..dar "arta" (arta pe naiba) cere sacrificii
Ale. xD .: :)))))
~Molly-R: :)
~Molly-R: :))))))))
~Molly-R: eu knd am vazut qm deseneaza flaviu
~Molly-R: am o ciuda in mine..de ieri
~Molly-R: m-am obisnuit sa primesc laude
~Molly-R: ji aqm knd vine unu kre ma lasa ""
~Molly-R: vreau sa fiu ca el
Ale. xD .: bai..u oricum desenezi super dar super tare..si esti una dintre cele mai bune..si sa-tri zic ceva..
~Molly-R:
Ale. xD .: daca te incapatanezi oleaca..faci si u minuni din alea..
~Molly-R: nu .. poate din cls.. dar nu
~Molly-R:
~Molly-R: ma
~Molly-R: eu in creion
~Molly-R: desenez cat vrei
~Molly-R: dar eu nu pot cu creioane colorat.e.
~Molly-R: q acuarele..
~Molly-R: morrr
~Molly-R: ca nu-mi iese q alea
~Molly-R: singurul
~Molly-R: kre mi-o placut in acuarele
Ale. xD .: wa..nu ma enerva..u chiar ai talent..desenezi super tare..u ai putea sa faci orice daca ai vrea..
~Molly-R: ji kre mi-e ciuda k l-am dat
~Molly-R: e ala.. de ziua apei
~Molly-R: q fata.. in albastru..verde..gri..
Ale. xD .: da..stiu care..
~Molly-R: si acu sincer.. nu prea imi convine k l-am dat
~Molly-R: pacat ca mama nu vrea..
Ale. xD .: da n-are dc sa-ti fie ciuda..daca (asa cum am mai spus) te incapatanezi..il mai faci odata..
~Molly-R: ei ii e frica.. ca sunt mica..
~Molly-R: ca nuj ce..
~Molly-R: dar nu e aja
Ale. xD .: si iti garantez ca ti-ar iesi cel putin la fel de fain
~Molly-R: :))
~Molly-R: nu chiar
~Molly-R: cand fac un desen prima data, imi iese super
Ale. xD .: ba da
~Molly-R: knd il incerc a doua oara
~Molly-R: nu mai pot
~Molly-R: si sa mor eu daca stiu de ce
Ale. xD .: oricum..trebuie sa experimentezi de fiecare data ceva nou..sa-i lasi pe ceilalti :
~Molly-R: :))))
Ale. xD .: sa mor EU daca stiu dc)
~Molly-R: :)))))))))))))))))))
Ale. xD .: :)))))))))
Ale. xD .: :))
Ale. xD .: asta a fost buna
~Molly-R: stii
~Molly-R: acum vreau un shevalet
~Molly-R: ji tablou cu panza
Ale. xD .: ce-i ala?
~Molly-R: asa, eu cred k m-ash stradui sa-mi iasa in acuarele
Ale. xD .: aaaaa
~Molly-R: k eu lucrez gros
~Molly-R: ji hartia incet incet se incretzeshte l cum fac eu
~Molly-R: ji ma enerveaza
Ale. xD .: gata..stiuc e-i..
~Molly-R: suport
~Molly-R: pt tablou
Ale. xD .: stiu..
~Molly-R: nici ciuf nu stia
~Molly-R: ji knd am zis "trepied" face el : aaa..poi de ce n-ai zis asa de prima data? ca stiam
~Molly-R:
Ale. xD .: si mie mi-ar placea sa am din ala..cum zicvi u ca se chiama..chiar daca l-as tine doar de tablou..eu oricum nu ma compar cu tn :))))))
~Molly-R: imi place faza cu "frisca"nu se prea gaseste
~Molly-R:
Ale. xD .: :))
~Molly-R: mai
~Molly-R: u le ai q pictatul
Ale. xD .: altceva nu mi-o venit prin minte
Ale. xD .: daaaaaaaa :)))))))))))))))))
~Molly-R: eu urasc "treapta" asta din a face un desen :))))))
Ale. xD .: ma faci sa rad..
~Molly-R: :))))
~Molly-R: uite
~Molly-R: eu nu ma compar cu tine la inventarea metaforelor astea incurcate in compuneri
~Molly-R: ai un talent
~Molly-R: bine.. eu nici nu ma chinui cn stie ce
~Molly-R: l mn :))
Ale. xD .: woi..ce fac eu..se numeste mazgaleala..nici decum talent..sau arta sau..cum vrei u sa o numesti..
~Molly-R: daca e sa descriu cvspun ji cele mai neinteresante chestii
~Molly-R: dar nuj qm..
~Molly-R: qm "metaforezi" tu ...
~Molly-R: le faci interesantechestiutele alea
Ale. xD .: woi..si u faci exact la fel cas mn...
~Molly-R: stii
~Molly-R: makr la tine
~Molly-R: inteleg ce scrii
~Molly-R: dar la simona "8-} "
Ale. xD .: ai niste comp super tari...
Ale. xD .: aici sunt de acord :)))
~Molly-R: stii
~Molly-R: pe mn dak ma pui sa fac
~Molly-R: o caracterizare
~Molly-R: eu nuj sa scriu nimic
~Molly-R: stau..stau...stauuu... si tot nu scriu nimic
~Molly-R: tu dezvolti de nu-ti incape in pagina
~Molly-R: am vazut eu :))
~Molly-R: l prima lucrare l romana
~Molly-R: knd am vazut ca tot scrii..si scrii
~Molly-R: mi-era o ciuda /:)
~Molly-R: k eu habar n-aveam cum sa incep :))
~Molly-R: ji m-am uitat olek l tine
~Molly-R: chit k n-am inteles o iota: :)))))))))
Ale. xD .: ba nu..asa crezi u..dar u sti ce sa scrii..cum se face ca anul trecum sau nu mai stiu exact..cand am avut de facut exact o caracterizare..si curios..la prima vedere..ralu a luat 10?
~Molly-R: inca nu e "anul trecut" :))
~Molly-R: simplu
~Molly-R: am luat 10
~Molly-R: din cauza metaforei cu "fata morgana"
~Molly-R: kre i-o placut l profa :)))))))))
Ale. xD .: ma rog..anul asta..ce incapatanata esti :)))))
~Molly-R: :)))
Ale. xD .: pai vezi..asta tine de talent..
~Molly-R: :))
~Molly-R: mai avem mult sa ne contrazicem? :)))))))
Ale. xD .: eu ANUL ASTA m-am cacait o gramada sa-mi aduc aminte cum o chema pe asta.. si cand am iesit din sala..mintea mea face cica la mn "woi copchil Morgana o chema.." mi-era o ciuda :)))
Ale. xD .: nu ne contrazicem..
Ale. xD .: eu una nu ma contrazic..
Ale. xD .: imi plc discutia :)))
~Molly-R: :)))


The end!
Va placut?:)) Ne revedem cu discutii d-astea si la anul.

Craciun Ferciti si La multi ani tuturor! >:d<

Piisss. [peace]

Niciun comentariu: