luni, 14 decembrie 2009

Iarna. Tot: 14.12.`09

Ok.. deci e oficial: Am devenit un ţurţure de ghiaţă! :| Cum ma sa fie atat de frig afara?! Stiu si eu ca e iarna.. dar totusi, parca anul trecut nu era asa de frig! :))

La inceputul toamnei visam mereu la cum o sa fie la prima ninsoare.. eu stand in patura langa geam, in mana avand o cana de la jacobs dar cu ciocolata calda :x ce visuri.. Si acum, da, sunt nevoita sa beau ciocolata calda de fiecare data cand vin de afara ca deh, vrei sa mor degerata?! Patura .. daa... stau in ea de cate ori ma uit la vreun film. Dar lipseste ceva. A,da, zapada! :| Frate.. nu cred ca a nins vreo data de cand a venit iarna. :s

Mi-e si ciuda cand aud povestile parintilor cum ca "zapada era cat gardul" atunci cand erau la bunici. Nu cred sa fi vazut vreodata o zapada mai mare decat cea de la genunchi. [si nu era cine stie ce.. pentru ca si eu eram mica].

Mai anul trecut "cik" era zapada. Mi-era drag sa-i vad pe plozii de clasa I cum vin plin de zapada :)). Era calumea... si doar pentru ca femeile de servici care mi-s antipatice mie erau nevoite sa-i stearga pe fiecare cu matura pe picioare, doar pentru a nu lasa urme de zapada. :)) [I`m bad! >:)].

Cred ca singura iarna care mi-a placut mai mult este cea de acum 2 ani mi se pare.. Asta da iarna! Defapt.. a fost doar o zi mai interesanta, cand am iesit cu A, afara si ne-am batut cu zapada, am facut ingerasi :))bine.. numai a ingerasi nu aratau aia.... Da,a fost placut cu adevarat; chiar daca am ajuns cu hainele ude in casa.. a fost frumos! :)
Ce n-ash mai da acum pentru o iarna ca aia.. In fine.

Nu stiu cum... dar anul asta nu prea mi-a mai pasat ce cadou sa primesc, probabil m-am mai maturizat + ca am cam tot ce mi-ash putea dori; dar.. nu stiu.. de exemplu abia am asteptat sa vad reactia lui M. atunci cand avea sa deschida cadoul; nu-mi mai pasa de ce am primit eu.. chiar daca A. vroia sa-mi vada mie reactia. :))

[A.: deschide odata cadoul! Sa vad daca iti place
R.: staaiii.. sa vad reactia lui M.
A.: dar hai odata! :-w
R.: ai rabdare?! asteapta! ]
;))

Chiar daca mai tot timpul o sa am de treaba iarna asta, simt ca as vrea ceva.. ceva care sa marcheze aceasta iarna; ceva care sa ma faca sa-mi aduc cu drag aminte de ea. Inca nu stiu cu exactitate ce este acel ceva.. dar oricum stiu ca il vreau! Nu maine, nu poimaine, ci acum! Il vreau acum!

Peace..!

Niciun comentariu: