vineri, 18 decembrie 2009

Ceea ce urasc.


Cateva lucruri :-w :

- urasc atunci cand tipa cineva la mine si imi spune ca gresesc, pentru ca eu sunt ca un catâr si nu ma las pana nu-i demonstrez ca am dreptate; [sunt tata in picioare! >:)]
- urasc atunci cand in timp ce citesc , suna telefonul; [asta ma sperie de moarte! :-ss]
- urasc tot ce e roz; sa fim seriosi.. deja a devenit culoare de pitzi; :-&
- urasc sa mi se spuna sa "nu mai comentez" cand eu nu comentez deloc.. ;[mi se intampla deseori.. x(]
- urasc atunci cand cei din jur au mofturi, fitze
, etc. [Asta ma face sa-mi smulg parul din cap x(]
- urasc atunci cand sunt trezita din somn! [asta e crima!! :-L]
- urasc atunci cand trebuie sa repet ceva de foarte multe ori, mai ales daca e ceva plictisitor..;
- urasc atunci cand cineva te minte in fata razand, chiar daca stie ca tu stii ca el minte; [te simti Ale? /:) "Vin in 5 minute!" :))dadaaa... :-@]
- urasc sa mi se spuna ca sunt copilaroa
sa si ca nimeni nu ma ia in seama; [stiu si eu asta foarte bine, nu trebuie sa-mi repeti tu!]
- urasc sa fiu prin preajma cuiva care injura mai tot timpul; [ma face sa "schitzez" niste mutre tare ciudate]
- urasc sa mor de foame:)) [stiti ce se intampla cand mi-e foame.. vorbesc aiurea :))) si rad zgomotos ca o tampita.]
- urasc sa ma traga cineva de par. [asta este motivul pentru care va trebui sa-ti scrii testamentul! :-w]

- si parca mai erau cateva lucruri, dar nu mi le amintesc acum pe moment.

See you later! Adica.. maine.

Pis! [peace]


Niciun comentariu: