luni, 14 decembrie 2009

Noapte alba. Ia ghici: tot 14.12.`09 [Am inspiratiee ^:)^]

Mon dieu [vai ce-mi place expresia asta!:> azi am invatat-o :))] iar fac noapte alba..
Ma chinui de la 21:17 sa adorm.. si uite,e deja 22:53! :|
Nu pot sa adorm! Gandurile imi invadeaza mintea.. si tot timpul am in cap melodia aia a lui Bob Marley - Is this love, care.. si asa eee foarte faina, n-am ce spune. :x Am furat-o de pe contul de pe [din nou "de pe" :-l ] dA a unei fete. >:)].

Dar in momentul asta chiar imi doresc sa adorm! Mi s-a aplecat sa tot adorm pe la 1. Si, numai pentru ca ma trezesc prea tarziu.. si nu mai am timp sa fac tot ce mi-am propus in ziua respectiva. E enervant!
Stai staaaiii.. parca ma apuca un pic somnul acum. Yuuuhuu \:d/ , sa mai stam pe net poate ne vine somnul si mai tare /:).

Asa, si despre ce sa mai scriu. A..
In astea 96 de minute in care am stat in pat m-am gandit la multe.. printre care era si o prostie, destul de nesemnificativa in momentul de fata, ce s-a intamplat in excursie. In fine.. este o poveste fooarte lunga si plictisitoare, care intr-un final nu duce decat le nervi [in cazul meu] si injuraturi [bineee... injuraturile ceva mai putin, pentru ca deja am invatat sa ma abtin cu brio.Bineinteles cu ajutorul celor din jur.] .Si nu stiu cum.. ca de fiecare data cand ma bag in pat , aceeaji problema imi vine in minte mereu, dar chiar mereeeu si dupa, iar mereu. :| [suna destul de ciudat] .
Oricat as incerca sa nu ma mai gandesc la ea, nu reusesc niciodata; nu stiu cum vine asta. Finally, it does not matter.

Altceeva.. Daa!
Chiar asta seara, cum ardeam eu vremea pe net [normal ca pe blog-uri, ce intrebare..], vine si mama la mine in camera. Eu nu mai puteam de somn si abia daca citeam.. Se pune mama pe pat, nu prea stiu cum se rezeama cu capul de spatarul scaunului meu si incepe sa citeasca odata cu mine. Si da, blog-ul pe care eram eu nu era al vreunui prof de romana ca sa fie fiecare propozitie scrisa corect.. citetz.. etc; ci al unei persoane [anonime] care "parleshte" in "limbajul adolescentilor" [cum ii zice mama..] .
Desigur.. n-ai sa vezi nici o mama care sa nu reactioneze in vreun fel cand vede undeva scris "pitipoance", "cocalari", "p***a" si multe altele. Pana si mama a inceput sa puna tot felul de intrebari de genul:
"dar cum poate sa vorbeasca asa?"
"ce-s aia cocalari??!dar pitipoance?"
"vaii..ce urat vorbeste.. ntz ntz"
"dar nu dai mai repede mai jos? eu am terminat de citit de mult.."
si tot felul de intrebari sacaitoare.. Le numesc sacaitoare, din cauza starii pe care o aveam eu atunci :de somnolenta, oboseala si toate alea.

Deja gandul imi zboara in alta parte :)). Am si uitat despre ce scriam eu aici. =)) Mon dieu!
A, gata! Mi-am amintit. :))
Eram atat de distrasa de zgomotul pe care il scoate unitatea mea in ultimul timp :)) ca am si uitat de ce incercam eu sa va vorbesc aici.

Hm.. Acum imi dau si eu seama ca am pierdut total contactul cu cei de la bunici. Inainte stiam care si cand se duce la wc :)) , cine despre cine vorbeste, ce vorbeste, etc. Acum.. nimic.

Poate ca de la faza aia.. nu prea ma mai interesat ceea ce se intampla acolo, ori am incercat sa evit contactul cu cei de acolo pentru a nu fi intrebata despre o anumita persoana, ori am incercat sa uit trecutul. Habar n-am!
Prin toate enumerarile acestea am vrut sa subliniez doar ca mi-e dor de bunici, de asa zisa "tara" pe care majoritatea o au. Mi-e dor de zilele in care abia asteptam sa vina weekend-ul ca sa plec la bunici, sa ma intalnesc cu ce-i de acolo. E ceva care putini isi pot imagina. Acolo era lumea mea, acolo puteam sa fac ce vreau fara ca nimeni sa nu-mi interzica nimic, fara sa-mi spuna ca e gresit, ci doar sa-mi spuna "buna ziua","ce mai faci" si "la revedere" , atat; restul venea de la mine.

Deja m-a cuprins nostalgia.. [parca as fi intr-un film siropos ..].
Ochii imi sunt putin obositi, dar nu cred ca destul incat as putea adormi; asadar ..voi continua cu bloguit-ul.

Daca as avea asa de multa inspiratie si la compunerile de la romana, uuhuuu ce bine ar fi. :))Aici parca toate cuvintele imi vin ca pe banda; incep cu putin, continui , si la sfarsit, tot dezvoltand atata, ma trezesc cu o ditamaaiii kilometriicaa postare. :)) Asta mi se intampla numai cand ascult muzica. Binee.. acum depinde si ce fel de muzica este..

Mda.. scriu mai incolo. Am gasit altceva mai bun de facut. ;;)
Hi5! [dupa cum spune Fleur a.k.a. Pgnl "hy 5 degete!" ]

Peace! :d

Niciun comentariu: