marți, 15 decembrie 2009

Aberant!


E seara.
Afara zapada e cat o palma.
In casa e cald si un miros usor de flori de migdal iti incanta simturile . Gogosile abia facute te indeamna sa faci si crima doar pentru a le gusta. Sucul e la locul lui, undeva aproape de birou. Filmele 3d de Craciun sunt in toi, gata pentru vizionare. Porcusorii sunt veseeli.. dar si un pic adormiti de la atata zbenguiala.
Atmosfera calda de Craciun se simte de la o posta, si parca se aud prin peretii blocului zumzaitul gingas al dorintelor fiecaruia dintre noi. Cd-urile pline de colinde care mai de care mai frumoase sunt imprastiate pe birou, asteptand momentul in care le vom asculta cu sufletul la gura pentru a auzi urmatorul... vers.. care e urmat de un alt urmator vers.. si tot asa.

Dupa cum se aude totul e frumos si bine , in schimb eu mor de nervi!
Cum sa-mi interzica sa fac dus?! x( i-auzi.. "o deranjeaaza zgomootuull". :-@ :| .
Mon dieu, nu mai supooort!
Putea sa-mi zica mai inainte ca se culca, nu acum. Ei soarta.. o avut timp sa se relaxeze toata ziua, ce mai conteaza daca sta o jumatate de ora treaza. Si asa nu adoarme ea asa de repede.

O Dumnezeule!!! Vreau la dus!
Caaalmm..
1..
2...
3....
Inspira.. expira... inspira.. expira...

Nu mai pooottt! x( Dure-m-ar capu de somnu ei! O durea gura daca imi zicea mai inainte!? :| God..

N-am chef de scris p blog. pa! x(

Niciun comentariu: