sâmbătă, 19 decembrie 2009

19 decembrie, o zi interesanta.


Ok.. inca nu am reusit sa pun chat pe blog. Insaaa, sa stiti ca m-am documentat. :)) Dar tot nu am gasit; unde trebuie sa dau ca sa-mi activez html-ul ?! Heelp! x( Aaa, si unde trebuie sa pun codul de la chat? :| In fine..

Momentan, nu le prea am cu blog-ul.. Sunt total p
aralela. Chiar daca intr-un final reusesc sa-mi duc planul la bun sfarsit.. pe moment imi fac o gramada de draci. 8-| Mda.. sa schimbam subiectul totusi.

Astazi a fost o zi.. destul de interesanta as putea spune. Partea plina a paharului : mi-am luat bluzzaa nouaa:> si cizme. Am reusit sa-mi termi
n toate minuteleee, ma rog.. oreleee [vreo 20, o nimica toata, stiu :)))] de pe telefon inainte ca optiunea sa mi se termine. Pc-ul imi merge din ce in ce mai bine. Bradul este impodobit :> slava Domnului :)), de ieri seara, si sincer.. arata destul de spectaculos! Hmm.. Inca nu am nevoie de caciula :)) [Caciula cea diabolica, ce vrea sa-ti strice freza:-w ] . Corul profei de muzica, suna destul de bine, ceea ce ma face sa ma
simt linistita. Aceasta noapte este penultima in care voi sta singura acasaaaa!! [sa deschideem shampaaniaaaa \:d/].

Partea goala a paharului: dupa atatea ore de chin, era ceva destul de neasteptat ca sa nu mai facem nici o melodie la corul profei de re
ligie.. Atzi inteles foarte bine, nu va mirati, corul s-a desfiintat. Uhuuu. Cee "bucurie"; mie chiar imi placeau melodiile alea.. :|
Sticla de suc esteee goalaaa :( . Iubirea mea de-o viata s-a golliitttt!!! :(( :-<>
Caciula care vrea sa mi-o ia mama este totaal oribilaa! Nu vreau! Numai asta nuu! Nuu caciulaa diaboliicaa!
Maine,chiar daca e duminca, mama sigur o
sa ma puna sa fac curatenie in camera.. Ce trist.
Mos Craciun nu va mai veni anul acesta pe la mine, d`oooh este criza. :|
Inca nu pot scapa de bubitza de pe nas. Doar trebuia eu s-o rup in timp ce dormeam..... :| Nu se putea!

Si totusi.. inca mai pot rade. Si inca ce ras.. :))) Daca as putea, as sta toata ziua cu gura pana la urechi, indiferent de problemele din jur.

Chiar asta seara,stateam cu Ale pe mess. Si vorbeaaam, si radeaaam :)) de cum sareau alea pe sanii la tv, spunand in gura mare: "auu fund
uuu" :))). Cu adevarat impresionant! Tre sa ai curaj ma sa spui asa ceva la tv in direct, ce mai... :))))

Din pacate, dupa atata ras de prostia omeneasca, Ale a fost nevoita sa iasa de pe mess. Eu eram sigura ca discutia noastra era terminata pe ziua de azi si tot ii ofeream urari gen "nb >:d<.", "pa", "sa-mi scrii","sa nu ma uiiittziii :((" :)) etc. In schimb, Ale mi-a raspuns : "dar exista telefoane pe lumea asta..si wooow..exista si credit..". :)))
Nu ma asteptam la raspunsul acesta. :))

Oricum.. cred ca o sa scriu mai multe maine, pentru ca nu sunt sigura ca voi pleca undeva. So...

See you later! Pis! [peace]

Niciun comentariu: