luni, 14 decembrie 2009

Ca in fiecare dimineata.. 14.11.`09


Si a venit si sfanta zi de marti, a doua zi de bloguit.
Bineinteles.. ce-as putea face altceva decat sa-mi deschid pc-u imediat dupa ce ma trezesc. (:|
Mi-e un sooomn.
In ultimul timp.. ma culc foarte tarziu [gen..1..2], pentru ca de fiecare data ori imi trece somnul, ori ma apuca cantatul, ascultatul melodiilor siropoase [ceva destul de des in ultimul timp], sau desenatul. De exemplu.. aseara sincer am desenat. :)) Nu aveam somn, eram si singura acasa .. deci plictiseala era in toi, nu mai desenasem de mult.. asa caaa: ia sa ma apuc eu de desenat. :))

[Mda.. scuzati ca nu pot pune desenul inca in postare, am niste probleme cu camera foto.. :|. Atunci cand voi reusi sa pun pozele cu desene, voi pune si aici. :)]

Mda.. am pus cateva paranteze pana aici, dar in fine. Si normal.. daca te culci atata de tarziu, fii sigur ca te vei scula la fel de tarziu. Aveti un exemplu chiar aici.. [alooo.. neneaa! eu sunt ala! :| nu te uita degeaba prin spate!]. Ora mea
de sculare: 11 jum. Este ceva banal stiu.. dar nu si atunci cand stii ca te misti foooarte greu cu imbracatul si + ca tre s-o mai ajuti si pe colega ta sa-i caute cadou sorasii. 8-| Si asta nu e cel mai frumos lucru posibil cand stii ca nu te intelegi bine cu ea [sora ei. amintiri neplacute; bine.. acum trebuiau sa fie uitate deja..].

Asaaa.. prin urmare delcar : Sunt total imprastiata! :| [Mi s-a mai spus de mii de ori. Dar eu "Nu.Nuu. Nuu-i asa! Am sa-ti dovedesct!". Si am ramas cu doveditul doar in vorbe.. ][A.. si faptul ca sunt imprastiata se intelege de la sine doar daca imi vedeti camera :))).]

Defapt.. poate o sa-i gaseasca ceva
dragutz :x care o sa-mi placa si mie; si pentru ca-mi place atat de mult poate mi-o/mi-l voi cumpara si eu. :)) Cine stie. Totul este posibil [dupa vorba cuiva...].
In fine. Poate intru mai pe seara si mai scriu ceva probabil.. sau mai mult ca sigur. ;)) A devenit deja o pasiune .

Peace!


Gata.. am reusit in sfarsit sa pun pozele pe blog. :)) Siiii deseenuull... tadadadaaaammm:

Niciun comentariu: