duminică, 10 ianuarie 2010

Mama are ceva cu mine! Dar eu tot o iubesc.



Fiecare are o mama care sa-l inteleaga, sa-i alinte sufletul la tristete, sa fie langa el atunci cand ii este mai greu, dar nu numai in clipele grele, ci si in acele momente cand nu te mai opresti din ras, cand simti ca un colt de rai a aterizat din intamplare in micuta ta lume, cand in fiecare secunda traita simti ca inima iti creste din ce in ce mai tare, cand stii ca lumea e la picioarele tale si ca nimeni si nimic nu-ti poate lua acel sentiment de fericire.
Cuvantul mama are o semnificatie aparte pentru mine si probabil ca pentru multi dintre voi. Nu poti spune oricui mama.. asta este sigur. In schimb, exista si unele "ciocniri" intalnite mai ales in relatia mama-fiica.

Cele mai dese ciocniri intre mine si mama se intampla in bucatarie. Stiti prea bine din ce cauza.. :postul de radio dorit. Eu vreau pe KissFm si mama pe EuropaFm. Eu nu suport melodiile din anii 80-90! Bine.. sunt unele melodii care-s chiar faine. Dar sa revenim; nu le suport!
Chiar astazi canta o melodie din anii 90. Era draguta, dar eu tot vroiam pe KissFm! Si dai cu ripostari, dai cu argumente cum ca acum se asculta alt gen de muzica, si muultee altele. Pana la urma a ramas pe postul de radio in care cantau melodiile alea.
Termin de mancat si ma intorc la pc, gata sa termin postarea. Eu nici nu ma uitasem la radio sa vad pe ce post era. Eram sigura pe mine ca era EuropaFm; dar sa vezi pozna: nu era EuropaFm! Era KissFm! Pfoaaaileii. ~x(

Si numai o vezi pe mama venind din bucatarie :)) gata sa ma bage din pamant.

"Maimuto!
Era pe KissFm!
Sa te mai vad ce zici tu de-acum!"

Si eu.. cu inima cat un purice.. abia ma puteam abtine sa nu rad. :))))
Nici nu mi-am dat seama. Oricum, oricate pozne de genul asta as avea, nu cred ca ma v-oi invata minte vreodata sa nu ma pun cu mama. Ca doar eu sunt un catâr incurabil! Nu am leac.

P.S.: Nu va puneti cu mamele! Chiar daca stiti ca voi aveti dreptate.. 


P.S.2: Muzica buna se gaseste pe orice post de radio/televiziune. Trebuie doar sa asculti cu atentie.


P.S.3: ăăăm.. Boala bloguitului nu e tratabila. Asa ca nu mai spuneti ca faceti pauza, sau ca renunanti de tot; toata lumea stie ca va veti intoarce inapoi. ;;)


P.S.4: Iubeste-ti mama, oricat de des te-ai certa cu ea! Nu stii niciodata ce se poate intampla..

See you later!
Until next post, laugh as much as you can.
Melodie dedicata mamei. 


Kaoma - Lambada

Niciun comentariu: