joi, 14 ianuarie 2010

Happy bubbles



Probabil ca fiecare om la un moment dat are nevoie de acele bule de fericire care sa-i faca ziua mai frumoasa..




De ceva timp mi-a cam pierit pofta de viata de altadata. Dimineata ma scol fara nici un sentiment, fara nici o curiozitate ce-mi misuna prin cap, fara nici un gand la ce as putea face in ziua respectiva. Lectiile mi le fac cu cea mai mare indiferenta.. mi-e dor de zilele in care ma dadeam cu fruntea de birou doar pentru ca nu stiam sa fac o problema la geometrie. Mancarea.. nu duc dorul , ca doar o am cu mine zilnic, la orice ora, minut, secunda. :"> Si bineinteles, fetele nu uita sa-mi spuna nenumaratul cliseu "ai sa te faci cat malu`". :)) Dar nu e si in cazul meu adevarat.

Scoala. Scoala.. e.. ok, as putea spune. Cu mediile o duc si bine si rau. Insa ma simt mandra de media mea de la istorie: 10! E o premiera de la 7. :)) Ce sa-i faci, anul trecut uram istoria; nici acum nu-mi place, dar teza m-a ambitionat mai mult sa o invat.

Ok, hai ca nu sunt chiar asa de sadica. Glumele proaste, rasetele fara motive nu lipsesc de la locul lor.
De exemplu..

1. Mai sus vroiam sa pun "impulsat" sau "impulsionat" in loc de "ambitionat", Dar nu mai stiam care e varianta corecta.. :)) asa ca am intrebato pe Ale. Ea, a inteles si mai bine; va puteti da seama de aici:

Ale. xD .: umpulsiv
~Molly-R: bai
~Molly-R: m-a impulsat..
~Molly-R: nuj cum...
~Molly-R: /:)
Ale. xD .: cum naiba sa te umpluse? :))
~Molly-R: :))
~Molly-R: umpluse?:))
~Molly-R: ce zici ma acolo?:)))
Ale. xD .: impulse :))
~Molly-R: :))
~Molly-R: umplusem
~Molly-R: gogosari
~Molly-R: =)))))))))
2. Si dupa a urmat.. :

Ale. xD .: ce ai bai? :))
Ale. xD .: Tu ai baut ceva?:))
~Molly-R: :))
~Molly-R: da
~Molly-R: coada soricelului
~Molly-R: nu bea!!!
~Molly-R: iti sterge mintea
~Molly-R: x_x
Ale. xD .: :)))))))
~Molly-R: te face mai prost
~Molly-R: decat esti
~Molly-R: x_x
Ale. xD .: Deci? :">
~Molly-R: :))
~Molly-R: i`m a stupid..girl
Ale. xD .: Esti..mai? :)))) :">
~Molly-R: raspunde
~Molly-R: cu
~Molly-R: "yes" or "no"
~Molly-R: :)))))))
Ale. xD .: NO
Ale. xD .: :))
~Molly-R: a ...
~Molly-R: bine.. :))
~Molly-R: daca zici tu
~Molly-R: am incredere in tine!
Ale. xD .: 8-|
Ale. xD .: Normal ;))

3. My name is Mrs. Penguin, and Mr. Piticanie him! >:) [Te simti :-w?]

4. Dragostea e ca... o... [fara suparare] căcare acuta. :)) [Asta o stiu de la mama. eu nu scot asa perle..]. Cand iti vine .. apoi stai pe wc sau mai nou restrooms toata ziua. :)) Cam asa e si cu dragostea, cand te apuca, nu o mai lasi.

Ma rog.. erau mai multe, dar momentan nu mi le amintesc.

22:01, gata, ora de culcare. x_x Maine am 2 teste.:-w

See you later!

Pa!
>:d<

P.S.: voi continua postarea aceasta cred ca sambata dimineata.
Inca nu am terminat cu un sfarsit asa sadic.. precum e si inceputul. :))

Niciun comentariu: