duminică, 10 ianuarie 2010

10 Ianuarie.

Ok, ma gandesc la aceasta postare de cel putin 2 sau 3 ore. Nu am inceput pana acum, pentru ca am vrut sa fac si eu curatenie in camera ca toti oamenii, chiar daca mi-e rau.

Da, ati auzit bine. Iar mi-e rau. In viata mea n-am fost mai bolnavicioasa decat in acesti 2 ani.
Totul a inceput de la un simplu vaccin. Dupa, urmand sute de viroze.. Bine nu chiar sute; am exagerat.
Eu cred ca acel vaccin in loc sa-mi intareasca sistemul imunitar, mi l-a slabit. Oricum.. asta este doar parerea mea, nu o afirmatie sigura a unui medic.

In fine. Sa trecem la alt subiect.
Ieri am fost la meciul de handbal al lui A. Nu am fost singura, logic; asta imi mai trebuia.. sa fiu si singura de la 8 dimineata pana pe la vreo 1-2; probabil ca as fi innebunit pana atunci.
Am avut doi parteneri "de afaceri" langa mine: M. si C, cu care mi-am petrecut orele. Si bineinteles ca nu am stat degeaba pe banca. Am exclamat, injurat, tipat :)) si ras de cativa care se uitau intr-un fel ciudat la mine. [Cee, n-am voie sa ma exprim dupa bunul plac?! Ei.. tupeu! :))].

De aici se explica si durerea, cat de cat suportabila, din gat. Aaa, am uitat sa mentionez ca siropul de tuse a inceput sa aiba gust de vin =))). E de necrezut, stiu; dar nu mint. :))) In momentul deschiderii capacului, am simtit ca e ceva ciudat la el, din simplul motiv ca a inceput sa se aciduleze.. ca o apa minerala.

Sper sa-mi treca starea asta de somnolenta si moleseala pana diseara. Sau.. pana mai tarziu.


See you later!




Niciun comentariu: