miercuri, 6 ianuarie 2010

Ma numesc Mrs. Muciaaa!


Sunt racita.. cu adevarat racita. Este cam a.. 3`a oara in ultimele 4 luni. Nu stiu ce fac, si cum fac, dar eu mereu sunt prima din clasa care raceste in plin sezon. Si de aici rezulta ca sunt si virusul clasei :">, o bolnavicioasa!stiu..

Mai ieri radeam de Ale cand cauta cu disperare un pachet de servetele. Se pare ca a venit si randul meu..
Insa de data asta ma voi tine serios de tratament. Nu de alta.. dar am fost destul de mult renul cu nasul rosu al clasei, si pot spune ca m-am saturat pana peste cap.
Si ca tot veni vorba de servetele, acum mi-am dat seama ca nu am nici macar un pachet.[ shit. x(]. Cu gatul o duc mai bine, tusesc, dar durere nu simt.. doar o gadileala acuta ce ma scoate din sarite uneori .

Sper ca nu va fi o raceala de durata..

Poate ne vom auzi cu bine in urmatoarele postari.
See ya!.

"Ai grija de tine!"

Niciun comentariu: