sâmbătă, 20 februarie 2010

Iubire de o vara..



Jurnal de vacanta

Vara, cel mai frumos anotimp. Copacii pierd floarea primaverii, incarcandu-si ramurile cu frunze verzi si fructe apetisante. Iarba-i mare, creste inalta si totul in jur, de la cerul cristalin pana la vietuitoarele din padure se bucura de prospetime.
Bunica, ca de fiecare data ne asteapta iar la ea. Vacanta este la jumatate, iar timpul inca nu este pierdut. Am spus ne asteapta. Eu si varul meu ne intalnim aici, in fiecare vara. Stam cateva saptamani in care ne distram si ne relaxam. Bunica nu ne-a pus niciodata la munca, dar cand am avut ocazia am ajutat-o. Vara aceasta aveam sa fac tot ce vreau si cand vreau. Fara parinti, fara colegi, fara jocuri video si calculator. Doar eu si varul meu, natura si libertatea. 

Am mers cu trenul, si am ajuns aproape de seara. M-a intampinat Marius si bunica. Bunica Zamfira, o femeie in varsta de 75 de ani. Rumena in obraji, cu ochii caprui stersi de vremurile grele pe care le-a suportat. Liniile fetei ii sunt definite, iar ridurile varstei ii acopera in intregime corpul. Ma imbratiseaza si ma saruta ca de obicei. Marius ca de fiecare data ma ia in brate, ma ridica in sus si imi spune ca am mai crescut de cand nu ne-am mai vazut. Desi are 18 ani, fiind mai mare ca mine cu doi ani, niciodata nu mi-a intors spatele sau nu mi-a indeplinit dorintele. De fiecare data m-a ascultat si chiar daca nu suntem de aceeasi varsta ne-am simtit bine impreuna. 
Dormeam amandoi in acelasi pat, in camera cea mare a bunici din partea de vest. Nu sa intamplat nimic, si cred ca asa o sa fie si de acum inainte.In timp ce incercam sa adorm, Marius imi spunea ca vrea sa mearga la o plimbare cu calul maine. I-am aprobat afirmatia si m-am gandit ca o sa ma distrez bine.

Dimineata a adus cu ea un soare dulce si mangaietor. Razele erau insotite de o adiere plapanda a vantului, ce facea camera sa se umple de mireasma florilor din gradina. Pe la zece m-am trezit si eu. M-a intampinat chipul angelic al varului meu. Si el se trezise tot atunci, dar inaintea mea, si ma privea cum dormeam. Spunea ca ma iubeste. Aici eram de acord cu el, pentru ca si eu il iubeam, fiind varul cu care comunicam cel mai mult din toata familia, petrecandu-mi vacantele in compania lui.

Bunica ne-a pregatit masa. Ne-a facut magnificul ei ceai si ne-a dat sa gustam dulceata proaspata de afine. Dulceata ce se schimba de la an la an in frigiderul ei. 
Marius a inhamat calul astfel am putut merge la plimbare. Am vrut sa stau in spatele lui, dar el m-a fortat, nestiind din ce motiv, sa stau in fata lui. Mi-a tras corpul langa al lui, iar mana dreapta si-a strecurat-o in jurul taliei mele. Mi-a spus sa ma tin de bratul lui, astfel nu voi cadea. 
Calul a galopat pana la Livada Sarpelui. Era denumita astfel pentru forma in care erau asezati copacii, semanand cu un sarpe. Langa livada era un teren acoperit de o iarba mare si deasa. Ne-am asezat undeva pe acolo, unde nimeni nu ne poate vedea. M-a surprins faptul ca am vorbit despre fete, prietenie, baieti. M-a surprins si mai tare ca m-a intrebat daca am prieten sau imi place de o baiat. Raspunsul a fost negativ, neavand baieti cu care sa ma inteleg sau mai mult sa imi placa.

El mi-a spus ca iubeste pe cineva foarte mult, dar persoana respectiva nu stie. Spunea ca daca va afla sigur nu o sa ii accepte sentimentele si ii este teama ca nu o sa mai vorbeasca niciodata cu el. Nu ma pricepeam la relatii si la iubiti, dar ca un sfat prietenesc i-am spus ca e bine sa isi exteriorizeze sentimentele. 
Atunci am simtit o mana ce ma cauta, ma tragea si ma lipea de corpul lui. M-a imbratisat puternic si a inceput sa ofteze. Isi cerea scuze pentru ca nu mi-a spus mai devreme, pentru ca s-a prefacut atata timp. Stia ca nu o sa fie la fel si din parte mea, dar el incearca. Eram nedumerita si nu stiam ce sa fac, iar la toate acele cuvinte spuse ma tulburau. 
Mi-a soptit la ureche ca ma iubeste, tandru, mangaietor. La fel i-am spus si eu. Doar ca el ma iubeste ca pe o… iubita! 

I-am tinut o pledoarie despre familie, despre legaturile de rudenie si despre tot ce nu ne da voie sa fim impreuna, chiar daca eram intr-o conditie pshica proasta. Zicea ca nu il intereseaza, ca ma doreste, ca si noaptea nu dorme gandindu-se la mine iar in noptile cand dormeam impreuna imi veghea somnul si se stingea incet ca nu ma putea mangaia. La acele cuvinte am rosit, dar tot atunci lacrimile au inceput sa apara. Chipul imi era scaldat de apa cristalina a ochilor. I-am spus ca nu vroiam sa il fac sa sufere si ca toate astea au avut un impact foarte mare asupra mea. Si eu, deodata am simtit ceva pentru el, iar acel sentiment isi facea aparitia in suflet, inundandu-mi inima , facandu-ma fericita. M-am intors cu fata la el si i-am luat obrajii in palme. Parea trist, abatut si avea cateva lacrimi in ochi. Ne-am apropiat din ce in ce mai mult iar buzele ni s-au unit intr-un sarut. M-a imbratisat din nou, fiindu-i frica sa nu plec. Ne-am sarutat destul de mult iar la urma mi-a spus ca am cea mai dulce gura. 
Mi-a asezat capul pe pieptul sau, ascultandu-i bataile inimii. Am ajuns acasa imbratisati, spunandu-mi cuvinte de iubire. 

Seara s-a sfarsit, iar noi am ajuns obositi in pat, unde Marius spunea ca ma va imbratisa si nu imi va mai da voie sa il parasesc niciodata. Si aici ne-am sarutat destul de mult. Cand m-am intors cu spatele spre el, m-a imbratisat, m-a sarutat pe gat, pe spate, si mi-a muscat lobul urechii. 
Zilele ce au urmat, au fost cele mai frumoase, pentru ca le-am petrecut cu el, in compania sa simtindu-ma bine si iubita. 


Niciun comentariu: