marți, 2 februarie 2010

Imi doresc..



... sa primesc de ziua mea o inima de ciocolata maaareee cat casa;
... sa ajung la liceul mult dorit; 
... o chitara acustica; 
... praf de stele; 
... ca ziua de maine sa fie putin mai buna decat cea ce astazi;
... o valiza plina cu bucurii; 
... sa fie vesnic vara; 
... sa am ca prietena o buburuza; 
... skaterii dupa care salivez de atata timp; 
... o casa la munte; 
... sa nu mi se termine niciodata strugurelul;
... ca la micul dejun al fiecarei zi sa fie o pizza;
... sa ma distrez cu omuletii veseli;
... sa pot canta melodia aia foarte complicata;
... camasa aia in carouri;
... ca intreaga lume sa fie.. ia ghici: VERDEE;
... ca porcusorii mei sa nu mai vrea afara tot timpul; 
... tabloul ala sweet din Silver; 
... un leagan in gradina; 
... un DSLR; 
... ca 3 zile din saptamana sa fie scoala si celelalte 4 weekend; 
... o bicicleta zburatoare; 
... ca durerea de spate sa inceteze; 
... ca prietena mea sa nu mai fie suparata; 
... sa am chipsuri permanent in dulap;
... o tona de inghetata cu visine; (Ale!)
... sa-mi gasesc vopsea de par dorita, fara sa ma uit prin mii de reviste; 
... sa-mi reziste freza, oricat de frig, umed sau cald ar fi afara; 

Deci in concluzie imi doresc o bagheta de hartie cu care sa-mi indeplinesc macar jumatate din aceste dorinte. Dar stiu ca este imposibil, bagheta de hartie a ars demult..

3 comentarii:

Alexandra spunea...

Si eu imi doresc biciclete zburatoare, valize pline cu bucurii si praf de stele... 8-> Si imi doresc si multa inghetata.;;) Cu visine.

Sergiu spunea...

aveai pretentii:-"cam multe:))

Molly-R spunea...

mda. :))