joi, 18 februarie 2010

Mai dureaza muuult?!




3:11 arata ceasul Mirunei.
201 min. de cand ma plictisesc de moarte, mai exact 12060 de secunde de privit pe tavan, injurat gras si numarat 1173 de bucati de gresie [scoatem din calcul jumatatile].
Este oficial, ma plictisesc! ~x(
Si cand te gandesti ca mai am 11340 de secunde de privit pe peretii mult prea plini de chestii si chestiute extrascolare, pfoaiileeii, ma apuca tot dracii!
In ureche-mi canta Kris Allen; un cantaret cu multe gadiliciuri, dupa cum le spuneam in postarea anterioara; e foarte tare!

3:25 - Ma ustura ochii!
3:26 - M-am hotarat! Vreau tocuri. Ahhh... ce mai zbiara si profa asta de alaturi.. %-(

3:32 - Am aflat o chestie! Miru s-a trezit cu 12600 de secunde inaintea mea, adica la 6:30. Ti se pare mult,nu? :))
Iti spun eu ca nu este chiar asa.. Diferenta dintre noi doua este doar de 210 min., mai precis 3 ore jumate. Faina explicatie, nu?

3.39 - Mai este putin pana incepe pauza, cosmarul meu, deoarece nu pot asculta muzica la player. x( Of.

3:44 - Inca putin.. Daca stau bine si ma gandesc, defapt eu nu am mancat nimic astazi. Mi s-a mai spus uneori:
" - Tu mananci aer, nu?"
De fiecare data raspunzand cu un simplu zambet. Sincer, nici eu nu stiu sigur daca as putea manca sau nu aer, si defapt asta nu este posibil.. 
Este doar o zi cand nu mi-e foame, atata tot. 

4:16 - Plictiseala.
4:37 - Plictiiiseaaala...
5:19 - Ia ghici. Iar.. plictiseala. :|

Niciun comentariu: