marți, 23 martie 2010

Sonnenuntergang IX



dupa cateva luni..

Tarara.. Tarara..
" Nu sunt acasa. Lasa-ti-mi un mesaj si va raspund eu mai tarziu. Maria. " 

" V: .. eu sunt. Cum te mai simti..? Te rog, raspunde-mi la telefon.. Sunt ingrijorat. Trebuie sa stiu cum esti. Maria.. haide.. raspunde."

Nu-i raspunse. In acele momente il ura. Il ura pentru tot ce-a facut, pentru ca a adus-o pe ea in casa lor. Ce cauta ea acolo?! Si mai exact, ce cauta lantul ei preferat la gatul ei?! Pentru ce se mai ingrijora de starea ei, daca era clar ca nu il mai interesa?

Pachetele de servetele erau insirate pe podea. Incepuse sa-i devina straina chiar si propria casa.. In minte, diferite secvente din trecut ii derulau; secvente in care mainile lui ii sufocau trupul firav, secvente in care nu se mai saturau unul de calalalt, secvente in care, acea fufa, nu exista.
Pe masa din bucatarie, o farfurie ii fura atentia. Simti nevoia sa o sparga; o lua in maini; o privea ciudat.
Isi amintise de filmele cu tradari, in care fetele mereu dupa presupusa cearta, incepeau sa sparga totul in calea lor. O enervau secventele de genul asta; nu intelegea de ce trebuie sa sparga ceva, si dupa, ca prin minune sa vina baiatul si sa o linisteasca. Si plus ca intr-un final trebuiau sa plateasca si pagubele facute; o alta pierdere..

Tarara.. Tararaa...

M: Nu raspund. Nu merita.. Sa se invete minte. Macar, sa-mi verifice programul, inainte sa aduca fufe.. Ca sa nu fiu nevoita sa-i deranjez!

Tarara.. Tarara..
" V: Maria. Sunt la usa.. raspunde te rog. Stiu ca esti acasa, ti-am vazut masina in fata blocului. "

 
M: S-o creada el ca-i dau drumul la usa. Sa stea acolo; nu-mi pasa. Acum de ce nu se duce la ea?! La asa zisul iepuras Playboy?! Si eu ce proasta pot fi.. Atatea luni pierdute, pentru.. nimic. De fapt, ce nimic, pentru un Playboy!!

De dupa usa..
V: Maria.. Deschide-mi.
M: Sigur! Nu vrei sa o aduci si pe prietena ta?!
V: Maria.. termina..
M: A, acum eu sa termin!!
V: Hai, Maria.. Deschide.
M: Si daca nu deschid, ce? Ai s-o aduci pe fufa ta sa sparga usa?
V: ...
M: Pentru ce a fost asta? Nu te-am multumit destul? Am asa de multe goluri de te-ai dus la ea??
V: Maria..
M: Pleaca! Pleaca si nu te mai intoarce!
V: ...
M: Toti sunteti la fel!!
V: Maria..
Va urma..


2 comentarii:

sissy spunea...

imi place mult cum te exprimi, cum faci totul sa para real... desi mi se pare ca ai facut prea repede trecerea de la basmul de pe plaja la scena realitatii, parca prea dur, indata ce revin la viata normala incep si problemele. oricum, scrii foarte bine, rar citesc ceva ce sa ma captiveze la fel ca acest "apus"

Molly-R spunea...

In primul rand, iti multumesc pentru laude! >:d<

Si cu trecerea asta, stii.. eu nu prea m-am chinuit cu micuta mea poveste. :s Asa ca, mie cel putin, nu mi se pare cine stie ce capodopera, pentru ca nu ma consider o fata care scrie foarte bine.

In fine; asta poate fi doar o parerea de-a mea, dar..