marți, 6 aprilie 2010

Ora-n noapte.


Imi cer mii de scuze ca nu am mai postat in ultima vreme, si mai exact ca nu am pus continuarea de la Sonnenuntergang! Imi cer mii de scuze pentru toti "fanii" mei, care au asteptat atata timp un.. nimic.. , imi cer mii de scuze ca am fost cam absenta ultimele saptamani. :">

Dar pot spune ca ,in ultimul timp,am facut ceva destul de constructiv:
1. Am inceput sa fac pregatire la mate. [Deja va puteti da seama ca asta era problema care-mi ocupa majoritatea timpului liber.]
"Si da! Da foarte multe teme. Multumesc de intrebare."

2. In fiecare week-end, dansuri, inclusiv balet.
"Sunt bine, sunt bine! Nu te ingrijora. Inca nu mi-am rupt picioarele."

3. Mmm... A, da! Mai nou fac poze, muulte poze, foaaaarte multe poze. :>

4. Mai sunt cateva zile pana vine luna mult temuta. Deci, s-ar putea sa invat, cat mai am timp. [cred..]

Si inca o data, imi cer mii de scuze pentru ca:
- nici acum nu o sa termin povestea mult asteptata de unii; [scuzeee Aleee. ^:)^]
- din nou o sa fiu absenta pe mess; [sunt racita! ce vrei..]
- probabil ca asta o sa fie ultima postare pana in Iunie, sau cel putin pana la jumatatea lui Mai; [examenele.]
- nu o sa va aud uneori pe strada, atunci cand ma veti striga; [ce-i drept, gandesc foarte profund cand merg. :)) ]
- nu o sa va raspund pe mess, din simplul motiv ca nu am chef de vorba din cauza stresului;
- etc.
- etc. 

V-am pupat!

Niciun comentariu: